loading...
شعرهای عاشقانه
apsein بازدید : 23 دوشنبه 05 خرداد 1393 نظرات (0)

نمیدونی تو این چند روز چقدر سختی کشیدم من

 

نفهمیدی که از دنیا چه زخم هایی نخوردم من

 

نمیخوام فک کنی اینجا یکی هست که چشاش خیسه

 

یکی هست که نمیدونه الان هستش یا تندیسه!

 

تموم حرف من با تو شده چند بیت ناقابل

 

نمیشه بین این شعرا , بگم احساسمو کامل

 

نمیشه از روی تقدیر همیشه با یکی بد شد

 

اگه احساس تو خوبه , نباید که مردد شد

 

خدارو شاهد اینجا , کسی همپای دنیام نیست

 

به جز چشمای پر مهرت , چیزی توو متن شعرام نیست

 

بازم این عشقو دوس دارم , میخوام تا آخرش باشم

 

جدایی حرف من نیستش, نمیتونم که تنهاشم

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    این وبلاگ را چطور پیش بینی می کنید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 153
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 16
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 131
  • باردید دیروز : 6
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 151
  • بازدید ماه : 222
  • بازدید سال : 522
  • بازدید کلی : 8,136