loading...
شعرهای عاشقانه
apsein بازدید : 16 دوشنبه 26 اسفند 1392 نظرات (0)

پنج تا از بزرگترین کلمات : من نمیخوام از دستت بدم

چهارتا از دوست داشتنی ترین کلمات : تو برام مهم هستی

سه تا کلمه شیرین : تورو تحسین میکنم

دوتا کلمه شگفت انگیز : دلتنگت هستم

یک کلمه که از همه مهم تره : تو....

•.•.•.•.•.•.•  شعرهای عاشقانه رمانتیک  •.•.•.•.•.•.•

کاش تو چایی بودی و من قند!!

تا خودم رو فدات میکردم تا تلخی روزگار رو حس نکنی!!!

•.•.•.•.•.•.•  شعرهای عاشقانه رمانتیک  •.•.•.•.•.•.•

اگر کارگردان بودم

صدای نفس هایت

موسیقی متن تمام فیلم هایم بود...

•.•.•.•.•.•.•  شعرهای عاشقانه رمانتیک  •.•.•.•.•.•.•

گاهی فرار می کنم از فکر کردن به تو

مثل رد کردن آهنگی که

خیلی دوستش دارم...

•.•.•.•.•.•.•  شعرهای عاشقانه رمانتیک  •.•.•.•.•.•.•

بر زخم شکوفه های گل درمان است

احساس تو طراوت باران است

هروقت که در هوای تو میچرخم

انگار نفس کشیدنم آسان است....

•.•.•.•.•.•.•  شعرهای عاشقانه رمانتیک  •.•.•.•.•.•.•

دیگر فرصتی برای پیامک نیست

دست واژه ها رو می گیرم و به دیدنت می آیم

دلتنگیت در هیچ پیامی نمی گنجد...

•.•.•.•.•.•.•  شعرهای عاشقانه رمانتیک  •.•.•.•.•.•.•

وقتی کسی رو دوست داری ، این یه چیزه

وقتی کسی تو رو دوست داره ، این یه چیزه دیگه

اما وقتی کسی رو دوست داری که تو رو دوست داره

این یعنی همه چیز!!!


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    این وبلاگ را چطور پیش بینی می کنید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 153
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 22
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 24
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 36
  • بازدید ماه : 35
  • بازدید سال : 335
  • بازدید کلی : 7,949