loading...
شعرهای عاشقانه
apsein بازدید : 11 دوشنبه 05 خرداد 1393 نظرات (0)

زیبایی عشق به سکوت است نه فریاد

پس با تمام سکوتم دوستت دارم...

•.•.•.•.•.•.• شعرهای ابراز علاقه و دوستت دارم •.•.•.•.•.•.•

بگذار بگویند خسیسم

من

دوستت دارم هایم

را الکی خرج نمی کنم

جز برای مهربانی خودت...

•.•.•.•.•.•.• شعرهای ابراز علاقه و دوستت دارم •.•.•.•.•.•.•

اگه گفتی دوستت دارم چند حرفیه ؟

دیدی اشتباه کردی!!!

دوستت دارم حرف نیست زندگیه

اما زندگی بیشتر از دو حرف نیست : تو....

•.•.•.•.•.•.• شعرهای ابراز علاقه و دوستت دارم •.•.•.•.•.•.•

این نیست حال و هوای گذشته های دور من

اینک حس می کنم تویی زندگی من

گرتو نباشی نیست نفسی برای زنده ماندن من

یک جمله باقی مانده که نا تمام نماند شعر من

خیلی دوستت دارم عشق من...


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    این وبلاگ را چطور پیش بینی می کنید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 153
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 38
  • باردید دیروز : 6
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 58
  • بازدید ماه : 129
  • بازدید سال : 429
  • بازدید کلی : 8,043