loading...
شعرهای عاشقانه
apsein بازدید : 12 چهارشنبه 06 فروردین 1393 نظرات (0)
بوی نفس های دلت جان و دلم وا می کند

اما نمی دانم چرا امروز و فردا می کند

با بودنت کنار من غم های عالم می رود

فکر تو در این قلب من هر لحظه غوغا می کند...

•.•.•.•.•.•.•   شعرهای عاشقانه جدید  •.•.•.•.•.•.• 

می سپارم به نسیم ، بوسه از جنس بلور

دل من تنگ تو باز ، باد در حال عبور

بوی چشمان تو را میرساند به مشام

می دهد آرامش ، به دل نا آرام...

•.•.•.•.•.•.•   شعرهای عاشقانه جدید  •.•.•.•.•.•.• 

دارم حست میکنم لحظه لحظه با منی

تو تموم لحظه هام تو هوام پر میزنی

این چه احساسیه که واسه من مقدسی

تا دلم تورو میخواد تو به دادم میرسی...

•.•.•.•.•.•.•   شعرهای عاشقانه جدید  •.•.•.•.•.•.• 

یک سوزن از ابروی تو

با یک نخ از گیسوی تو

آرام می دوزد به هم

چشم مرا با روی تو...

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    این وبلاگ را چطور پیش بینی می کنید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 153
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 15
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 123
  • باردید دیروز : 6
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 143
  • بازدید ماه : 214
  • بازدید سال : 514
  • بازدید کلی : 8,128