loading...
شعرهای عاشقانه
apsein بازدید : 12 شنبه 09 فروردین 1393 نظرات (0)

کاش یه پرنده بودی و من واسه تو دونه بودم

شک ندارم اون موقع هم اینجوری دیوونه بودم

کاش تو ضریح عشق تو یه روز کبوتر می شدم

یه بار نگاه می کردی و اون موقع پرپر می شدم...

•.•.•.•.•.•.•   شعرهای عاشقانه مریم حیدرزاده  •.•.•.•.•.•.• 

به جان هر چه عاشق توی این دنیای پر غوغاست

قدم بگذار روی کوچه های قلب ویرانم

بدون تو شبی تنها و بی فانوس خواهم مرد

دعا کن بعد دیدار تو باشد وقت پایانم...

•.•.•.•.•.•.•   شعرهای عاشقانه مریم حیدرزاده  •.•.•.•.•.•.• 

تو نازنین من بودی مثل حالا تا همیشه

کاشکی به جز من هیچ کسی اینقدر زیاد دوست نداشت

یا که دلت عشق منو اول عشقاش می گذاشت

•.•.•.•.•.•.•   شعرهای عاشقانه مریم حیدرزاده  •.•.•.•.•.•.• 

تو مثل سایبان امیدی برای یک دل خسته

تو مثل غنچه لطیفی به رنگ حسرت شبنم

تو مثل خنده یاسی و مثل غربت یک غم

تو مثل مرهم یاسی برای قلب شکسته...


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    این وبلاگ را چطور پیش بینی می کنید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 153
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 39
  • باردید دیروز : 6
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 59
  • بازدید ماه : 130
  • بازدید سال : 430
  • بازدید کلی : 8,044